Online oriënteren. Hoe en waar zoek jij online?

De online wereld wordt steeds belangrijker. Waar vroeger informatie opgezocht werd in een encyclopedie, dikke van Dale of Atlas. Gebruiken we voor dat soort informatie tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar het internet. 

Het online oriënteren en daarmee ook het online aanwezig zijn wordt steeds belangrijker. Helemaal sinds begin dit jaar, toen de bewegingsvrijheid van iedereen steeds beperkter werd.  "Hoe oriënteer jij je op gebied van informatie uit de branche? ";  vroegen wij ons af. En hoe informeer jij je klanten? 

Wij proberen jullie van al onze informatie te voorzien via onze websites, nieuwsbrieven, social media, deelname aan vakbeurzen en artikelen in vakblad en nieuwsplatforms.  Maar wat vinden jullie prettig? Door het invullen van 15 korte vragen horen wij graag waar jullie de informatie over de vloeren- en raamdecoratie branche lezen en zien.

Hoe en waar oriënteer jij je online? Wij hopen dat je even 5 tot 10 minuten de tijd hebt voor het invullen van onze vragen via onderstaande button. 

Onze social media kanalen

Kent u onze social Media kanalen?
Wij werken aan het online vergroten van onze naam en de vindbaarheid van de producten uit onze huislijn lifestyle-interior. Daarbij is social media steeds belangrijker geworden in deze tijd.  De diverse kanalen hiervan zorgen naast naamsbekendheid ook voor traffic naar uw en onze websites. 

Er zijn vele social media kanalen, Tik Tok is hiervan het nieuwste kanaal. Wij hebben er voor gekozen om voor nu actief aanwezig te zijn op een 3-tal kanalen, Instagram (zie afbeelding hiernaast), Facebook en LinkedIn. Maar ook op Pinterest en YouTube zullen wij ons in de toekomst meer gaan richten. 

Wil je op de hoogte blijven van onze collecties en laatste nieuwtjes?
Klik dan op onderstaande icoontjes om ons te volgen. Ook op onze nieuwspagina van onze website Headlam.nl delen wij alle ins en outs over ons als bedrijf en onze collecties. Volg jij ons al? 

     

 

Deze pagina delen: